СТАНДАРТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ

ДП «Кременецьке УПРГ» інформує абонентів  про мінімальні стандарти та вимоги щодо якості обслуговування споживачів, яких підприємство повинно дотримуватися, надаючи послуги із розподілу та постачання природного газу.

Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів на ринку природного газу встановлені постановою державного регулятора НКРЕКП № 1156 від 21.09.2017 року. Даний документ  передбачає дотримання газорозподільними та газопостачальними компаніями строків та обсягів виконання робіт з приєднання, ремонту або відновлення постачання природного газу, а також грошову компенсацію для споживачів у випадку порушення цих вимог та стандартів.

ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Надаючи послуги із розподілу та постачання природного газу ДП «Кременецьке УПРГ» повинно забезпечити дотримання мінімальних стандартів та вимог для якісного обслуговування споживачів. Мова йде передусім про надання підприємством послуг у визначені законодавством строки.

РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ ЗА ПОРУШЕННЯ СТАНДАРТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ

У випадку порушення визначених законодавством строків надання послуг, для клієнтів компанії передбачена грошова компенсація встановлена відповідно до чинного законодавства.

 

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ГРОШОВА КОМПЕНСАЦІЯ

Споживач або замовник отримує грошову компенсацію в разі порушення газорозподільною або газопостачальною компанією стандартів та вимог до якості обслуговування. Вона враховується як сума авансової плати за послуги розподілу абопостачання природного газу на наступний розрахунковий період або як зменшення плати за приєднання до газових мереж.

Інформацію про надання такої компенсації газорозподільна компанія надає споживачу до завершення розрахункового періоду в якому нараховується компенсація, зазначаючи її у рахунку на оплату послуг розподілу або постачання в «особистому кабінеті» або відправляє споживачу лист на бланку.

За відсутності компенсації від газорозподільної або газопостачальної компанії  споживач має право самостійно звернутися до компанії із заявою відповідної форми. Зразок заяви можна завантажити нижче.

Якщо споживачу було необґрунтовано відмовлено у наданні компенсації або заява залишилася без розгляду, то він має право звернутись до НКРЕКП та її територіальних підрозділів або до суду. Окрім того, якщо газорозподільна або газопостачальна компанія не здійснила споживачу відповідну компенсацію, то її сума подвоюється та має бути врахована у найближчому розрахунковому періоді. 

КОЛИ КОМПЕНСАЦІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ

Грошова компенсація за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів газорозподільними або газопостачальними компаніями не надається у таких випадках:

v  якщо недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів було спричинено форс-мажорними обставинами, що підтверджується відповідною довідкою Торгово-промислової палати;

v  діями споживача або замовника (у випадку недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів під час приєднання до газових мереж), що призвели до затримки у наданні послуг або аварійної перерви газопостачання (розподілу природного газу);

v  діями третіх осіб, що призвели до аварійної перерви газопостачання (розподілу природного газу);

v  порушеннями споживачем Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 15 травня 2015 року № 285.

    Тип послуги, стандарт, терміни виконання, розміри компенсації та бланки заяв відповідно до додатків постанови державного регулятора НКРЕКП № 1156 від 21.09.2017 року можна подивитись та завантажити    ТУТ