Процедура вирішення спорів

Процедура вирішення спорів

- Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

-У Випадку неможливості досягнення згоди в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір на вирішення до суду.

- Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

Особа, відповідальна за врегулювання досудових спорів:      Денега Володимир Миколайович

                                                                         телефон:     +38 03546 2-18-18, +38 03546 2-12-16,

           Адреса для вирішення спорів шляхом листувань:      47002, м. Кременець, вул. Вокзальна, 4

                                                         Електронна адреса:      Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

                                                         Графік роботи :      Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00

                                                                                      П’ятниця — 08.00 – 16.00

                                                                                       (обідня перерва 12.00-12.45)

                                                                                  Субота, Неділя — Вихідний,