ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

Зареєструватися та користуватися особистим кабінетом  можуть фізичні особи - споживачі природного газу, за умови наявності особового рахунку в ДП «Кременецьке УПРГ»

Реєстрація на сайті дозволить передавати покази лічильника та оплачувати за спожитий природний газ онлайн з вашого Особистого кабінету. Ви отримаєте доступ до свого особового рахунку, зокрема зможете переглядати поточну ціну на газ, історію оплат і попередні покази лічильника.

У період 30-31 до 4-5 числа місця система може бути перевантажена через масову передачу показів лічильників користувачами особистих кабінетів. Тож зареєструватись буде важко. Радимо реєструватись з 6 до 25 числа.

Для реєстрації вам знадобиться вказати:

  • назву компанії - постачальника газу (ДП «Кременецьке УПРГ»)
  • номер особового рахунку  та суму останнього платежу за газ. Цю інформацію можна дізнатись зі сплаченого рахунку (квитанції) газу або у контакт-центрі
  • ваш контактний телефон таe-m@il (адресу електронної пошти)

 На один e-m@il можна зареєструвати один особовий рахунок. Докладніше про процедуру реєстрації читайте нижче.

 

Крок 1. Де зареєструватись

Зареєструватись та користуватись кабінетом можна з використанням  персонального комп'ютера (ПК) з операційною системою (ОС) Windows чи osX і таких браузерів (програм для перегляду веб-сторінок):

  • Google Chrome 31 і вище
  • Internet Explorer 9 і вище
  • Opera 12.5 і вище
  • Mozilla Firefox 32 і вище
  • Safari 6 і вище

Якщо у вас немає можливості зайти в кабінет з ПК, то ви можете увійти в кабінет з сучасного мобільного пристрою з таким програмним забезпеченням (ОС і браузерами)

  • iOS 7 і вище - Safari (вбудований)
  • Android - вбудований, Chrome
  • Windows - Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Firefox4

Бажано використання останніх версій браузерів. За використання іншого програмного забезпечення коректна робота сайту та сервісів не гарантується.

Необхідно відкрити з одного з зазначених вище браузерів головну сторінку сайту ДП «Кременецьке УПРГ»  http://kuprg.org.ua/ та натиснути на банер Gasolina online «особистий кабінет».

Ви будете перенаправлені на сайт  https://gasolina-online.com/  де треба натиснути на посилання    почати реєстрацію  - На екрані з’явиться підказка - перелік інформації, яка знадобиться в процесі реєстрації. Це зокрема:

  • Ваш номер особового рахунку (візьміть його з рахунку на оплату послуг газопостачання).
  • Сума останнього платежу за газ (з оплаченого платіжного документа – квитанції з абонкниги чи рахунку, який надіслало ДП «Кременецьке УПРГ»).
  • Контактні дані - номер телефону та адреса електронної пошти.

Крок 2. Погодитись на обробку персональних даних

Система запропонує ознайомитись з угодою щодо обробки персональних даних і погодитись з її умовами. Ця процедура необхідна відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Ви маєте право відмовитись. У цьому разі реєстрація припиниться.

Крок 3. Уважно заповніть форму МОЇ ДАНІ

Уважно впишіть номер особового рахунку та суму останнього платежу. Вони мають точно відповідати (з точністю до копійок) даним, які містяться у обліковій системі газового господарства, аби система змогла вас ідентифікувати.

Ви можете дізнатись номер особового рахунку з заяви-приєднання до договору на постачання природного газу, з рахунку за газ чи в контакт-центрі вашої газової компанії. Сума має бути вказана у останньому платіжному документі, який ви вже оплатили (саме за газ, без комісій).

Виберіть із переліку вашого постачальника газу ДП «Кременецьке УПРГ».

Вкажіть контактний номер телефону та адресу електронної пошти. Це важливо, щоб ви мали доступ до поштової скриньки, яку вказали при реєстрації, оскільки саме на цю адресу система надішле вам ваш пароль для входу в кабінет і саме e-m@il буде вашим логіном.

Важливо! Для реєстрації допускається використовувати тільки ті адреси електронної пошти, які окрім символу @ містять виключно букви латинського алфавіту (a-z), цифри, крапки, дефіс ("-") та нижнє підкреслювання "_". Інші символи в адресі не допускаються.

Ми не радимо використовувати для реєстрації російські поштові сервіси (на доменах yandex.ru, mail.ru тощо, їхніх українських "дочок"). Також виникають проблеми із пошкодженням посилань і доставкою листів на адреси домену i.ua. 

Усе перевірте та натисніть Продовжити.

Крок 4. Якщо форма не відправилась

Система перевірить повноту заповнення та підкаже, які поля не заповнено - з'явиться відповідне повідомлення у верхній частині форми, а незаповнені поля будуть виділені помаранчевим кольором. Так само система перевірить коректність даних. При необхідності, якщо система повідомила про неможливість вас ідентифікувати (у верхній частині форми), виправте дані та натисніть Продовжити.

За наявності навіть незначних помилок чи зайвих символів система не може ідентифікувати вас. Тож перевірте номер вашого особового рахунку. Там мають бути лише цифри. Не має бути ані символу №, ані пробілів, ані скорочень на кшталт л/с.

Сума має бути точною – до копійок. Це має бути сума сплачена саме за газ (послугу з газопостачання) - без урахування комісій банків чи платіжних систем. Можлива ситуація, що дані про останній платіж ще не занесені на ваш особовий рахунок (зазвичай це відбувається у термін до 14 днів). Тож, якщо ви упевнені у коректності суми останнього здійсненого платежу, а система все одно сповіщає про помилку - спробуйте вказати суму попереднього платежу.

Якщо Вам не вдалось знайти актуальний номер особового рахунку  чи система повідомила, що номер вже зареєстрований в системі, зателефонуйте до Контакт-центру ДП «Кременецьке УПРГ» за телефоном (035) 462-67-33, (067) 235-09-53. Можливо, оператору вдасться ідентифікувати вас у телефонному режимі та вам підкажуть потрібну для реєстрації чи отримання доступу інформацію. В іншому разі – оператор поінформує, якими мають бути подальші дії.

 

Крок 5. Перевірка електронної адреси

Для перевірки вашої електронної адреси вам буде надіслано електронного листа з лінком. Зазвичай лист надходить за кілька хвилин. Проте, якщо ви реєструєтесь 1-5 числа місяця, лист може надійти за декілька годин.

Якщо листа немає – пошукайте його в Небажаній пошті (СПАМі). Можливо, ви використовуєте поштовий сервіс, який ми не рекомендуємо використовувати для реєстрації і в якості логіна (див. крок 3).

У разі помилки в електронній адресі чи для її зміни на іншу для продовження реєстрації, скористайтеся кнопкою Повернутися. При цьому система завантажить усі введені вами раніше дані. Вкажіть у формі інший e-m@il  і натисніть Продовжити.

Для надсилання листа з посиланням на ту саму адресу - натисніть Повторити.

Отримавши листа, перейдіть за посиланням, яке міститься у повідомленні. За успішної його активації, має з’явитись повідомлення про те, що на вашу адресу буде надіслано іншого листа - вже з логіном та паролем.

Проблеми з активацію посилання можуть виникати як через налаштування поштового сервісу (де у вас поштова скринька) чи поштового клієнта (програми, яку ви використовуєте для одержання, відправлення та зберігання повідомлень електронної поштиприклади поштових клієнтів: The Bat!, Mail.ru для Android), так і через те, що таке посилання вже було використано кимось до вас (можливо програмою чи зловмисником). Тож, якщо після спроби активації посилання ви бачите повідомлення, що код не є валідним – можливо посилання пошкоджене. Спробуйте повторити відновлення паролю за використання іншого поштового клієнта чи сервісу.

Зверніть увагу також, що не всі браузери підтримують використовувані нами технології. Аби уникнути проблем з реєстрацією (у т.ч. щодо активації посилань), використовуйте, будь ласка, рекомендовані ними браузери (див. перелік у крок 1).

Якщо листа з логіном і паролем немає - подивіться у Небажаній пошті (СПАМі).

Отримавши лист з вашим логіном та паролем, ви можете отримати доступ до даних свого особового рахунку. Для цього вам потрібно авторизуватись на сайті 104.ua (малюнок 8) за допомогою кнопки входу у особистий кабінет.

Крок 6. Авторизація (вхід). Зміна та відновлення паролю

На сторінці авторизації  вказати логін та пароль, які зазначені у електронному повідомленні про успішне завершення реєстрації і натиснути Увійти .

На цій же сторінці ви можете змінити пароль. Якщо натиснути на Змінити пароль, система запропонує вказати ваш логін (e-m@il  ), поточний пароль та двічі вписати новий пароль. Ми радимо змінити пароль під час першої авторизації (до першого входу). По-перше, свій пароль легше запам'ятати, по-друге, це варто зробити з міркувань безпеки. Поштою ваш пароль приходить у відкритому вигляді, тоді як на сайті забезпечується захищений обмін даних.

У разі проблеми з авторизацією (входом), якщо ви уводите правильний логін і пароль, а система сповіщає, що пароль невірний - очистіть кеш (кукіз, cookies) у вашому браузері. Як це зробити має бути вказано у довідці чи інструкції з користування вашого браузеру. Також ця інформація може бути на офіційному сайті розробника браузера. 

 Якщо ви забули пароль, але пам′ятаєте логін (електронну адресу, яку ви вказали при реєстрації або пізніше в кабінеті, якщо ви її змінювали), на сторінці авторизації натисніть на Забули пароль. Вкажіть свій логін та натисніть Продовжити. Система сповістить, що на вашу адресу надіслано листа з лінком (посиланням). Активуйте цей лінк (натисніть на посилання). Після цього на пошту має прийти лист з новим паролем.

Проблеми з активацією посилання (замість повідомлення про відправлення вам пароля ви бачите повідомлення, що код не є валідним) виникають, як через налаштування поштового сервісу (де у вас поштова скринька) чи поштового клієнта (програми, яку ви використовуєте для одержання, відправлення та зберігання повідомлень електронної пошти; наприкладпоштові клієнти The Bat!, Mail.ru для Android), так і через те, що таке посилання вже було використано кимось до вас (можливо програмою чи зловмисником). Спробуйте повторити відновлення паролю за використання іншого поштового клієнта. Оскільки змінити поштовий сервіс не маючи доступу до кабінету ви не зможете, швидше за все, вашу реєстрацію доведеться анулювати.

Якщо якійсь із зазначених листів не надходить - пошукайте у Небажаній пошті (СПАМі). Зверніть увагу, що у період з 1 до 5 числа листи можуть надходити протягом декількох годин.

Нагадуємо, ваш логін - адреса електронної пошти, яку ви вказали під час реєстрації (якщо, ви її змінювали у вашому особистому кабінеті, то остання вказана вами адреса). Якщо ви забули і логін, і пароль, чи забули пароль і не маєте доступу до електронної поштової скриньки, адреса якої була вашим логіном, перейдіть до крок 8.

Крок 7. Як користуватись кабінетом

У кабінеті ви зможете:

  1. Передати показання лічильника у ДП «Кременецьке УПРГ».
  2. Дізнатись роздрібну ціну на газ і поточний баланс у системі постачальника (наявність боргу чи переплати див. у рахунку за газ).
  3. Заплатити за газ он-лайн, завантажити рахунок за останній розрахунковий період.
  4. Переглянути дані щодо оплат, надходжень субсидії і показань лічильника, які зафіксовані на особовому рахунку.
  5. Переглянути обсяги споживання за попердні періоди.
  6. Завантажити заяву-приєднання до договору постчання чи розподілу.
  7. Звернутись із запитанням, записатись на особистий прийом.

За необхідності, ви можете скористатись деталізованою інтрукцією щодо користування сервісами особистого кабінету (помаранчева кнопка в верхньому куті кабінету праворуч).Там також є інформація про те, в які терміни оновлюється інформація в кабінеті, у тому числі щодо оплат за газ. Радимо щойно після першої авторизації (входу) обов'язково прочитати хоча б перші розділи цієї інструкції.

Якщо у вас декілька особових рахунків, щоб отримати до них доступ ви маєте зареєструвати кожен особовий рахунок окремо на різні електронні адреси. Об′єднати особові рахунки в одному кабінеті на цей час неможливо. Ви можете заходити у них по черзі. Щоб отримати доступ до різних особових рахунків (кабінетів) одночасно - використовуйте різні браузери.

Крок 8. Як повторно зареєструватись

Якщо з якоїсь причини ви втратили доступ до особистого кабінету (забули логін чи не маєте доступу до поштової скриньки), натисніть Забули логін на сторінці авторизації (входу) та видаліть свій аккаунт. Після цього ви зможете повторно зареєструватись.