Процедура вирішення спорів
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 03 липня 2017, 19:05
- Перегляди: 883
Процедура вирішення спорів
- Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
-У Випадку неможливості досягнення згоди в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір на вирішення до суду.
- Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Особа, відповідальна за врегулювання досудових спорів: Гоцкалюк Юрій Вікторович
телефон: +38 03546 2-18-18, +38 03546 2-12-16,
Адреса для вирішення спорів шляхом листувань: 47002, м. Кременець, вул. Вокзальна, 4
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи : Понеділок – Четвер — 08.00 – 17.00
П’ятниця — 08.00 – 16.00
(обідня перерва 12.00-12.45)
Субота, Неділя — Вихідний,